Dax för en liten människa att sova

Nu har vi ätit en sen middag eftersom vi väntade in Christer som jobbat kväll. Elina som tog en lite för lång powernap innan har också suttit med oss och smaskat på en bit falukorv samt lite pasta. Nu ska hon sova för natten och Christer är uppe och nattar. Själv ska jag sitta hör en liten stund och njuta av min ensamhet. Har haft Elina heeela dagen och hon börjar ju bli mer och mer "krävande" så nu är jag ganska trött. Samtidigt är det ju hur mysigt som helst att få ha henne å pussa på  å kramas med. Idag tog hon några till krypsteg!! Eller snarare en blandning av kryp/ålande. :) duktigt va!!! :) <3
 
 
Trött liten tjej efter att ha busat i sin stol..
 
 
 
Efter babycafét idag blev vi medbjudna hem till Linda och Theodor för lek. Vi hade jättetrevligt och vi åt en jättegod kycklingsallad som hon slängde ihop lite snabbt, mums!! :) Elina och Ture var också med. 
 
Eftersom det snart är haloween så hade Christer med sig en liten present till Elina från jobbet. :)
 
Så nu har vi en liten häxa här hemma! :D Hoppas bara hon inte trollar bort mig. 
Sötaste häxan jag sett!! <3
 
I morgon SKA jag till stallet har jag bestämt. Känner mig jättedum som inte kom dit idag heller. Men ibland blir saker inte riktigt som man tänkt. Det är ju tur att vi har så bra hästskötare i stallet som tar så väl hand om hästarna när vi inte kan åka ut själva. Hästarna får allt dom behöver och har det hur bra som helst. :) Men nu saknar jag min fina grå! 
 
Nu ska jag itta lite på tv innan sängen väntar. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha åhw mini häxan ♥

Svar: Japp nu måste vi ha haloweenparty! :)
Jenny Säfström

2013-10-10 @ 07:51:48
Postat av: Solveig

Vilken söt halloween-tjej, vart kommer klänningen ifrån? :)

Svar: Tack! :) den kommer från Rusta. Finns flera olika sorters halloweenkläder.
Jenny Säfström

2013-10-15 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0