En dag med fina vänner

Ett leende på läpparna uppkom snabbt när jag vaknade bredvid världens sötaste lilla leende tillbaka. En pratglad liten tjej som sken upp hela sovrummet. Ett leende från ridturen igår som satt kvar i kroppen, en bra morgon!! 
 
Gröt i magarna och sen en lång promiss med hundarna och Emelie. Vidare till jobbet och hälsade på alla kollegor samt pratade med chefen om att byta jobbhelg då Christer är i Las Vegas just den helgen han hade satt upp mig att jobba på. Sen åkte jag, Elina och My och handlade god lunch som My bjöd på från en liten Italiensk restaurant och medans vi väntade på maten så provade Elina att "köra bilen" = lycklig liten tjej! :) 
 
 
Fika och bus hemma hos Elina och Ture och massa snack. Sen hem för att lite senare hämta Challe på dagis. Det första han sa när han såg oss var "jag har rosa skor på mig" haha söta lilla pojk! Sen frågade han om jag hade ett tåg. Jag svarade att jag hade en bil.. C -"inget tåg??" Jag -"nä" C- "ok!" Haha knäppa unge!! 
 
Han har suttit den mesta tiden här hemma med iPaden och tittat på Thomas tåget och Blixten Mcqeen Med hörlurar i öronen, lättroad. Thomas tåget tror jag han tittar på varje gång han är här. Han älskar tåg! :) Han har även bowlat lite med ett litet plastklot och några plastkäglor. "Jag klarade det!!" Ropade han när han lyckades få ner en kägla. :)
 
Efter middagen har vi även badat Elina Vilket behövdes VÄLDIGT mycket! 
 
Att kladd är så kul!? 
 
När My sedan gått och Jaya hämtat Charlie så har jag nattat en väldigt envis liten dam som bara vill snurra runt hela tiden och försöka ta sig upp i krypställning. Måste be Christer sänka ner spjälsängen nu. Hon kommer ju snart börja klättra tror jag så mycket som hon snurrar och vill se allt. 
 
 
Tittut!! :) 
Kan man låta bli att le när man ser två små ögon som smygkikar på en? 
 
Ska försöka sova nu jag med. Gäller att passa på för i natt lär Elina drömma som de senaste nättarna och då blir det inte mycket sömn för min del då hon skriker i sömnen. Och eftersom det inte blev någon ridning idag då Charlie var här så åker jag ut och rider i morgon och eventuellt följer Jaya och Charlie med då och fotar lite om det inte är dåligt väder. 
 
God natt!! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0