Förkyld

Elina är förkyld och jag känner mig hängig. Öm i kroppen, ont i huvudet och lite i halsen. Har varit ute en lugn promenad med hundarna nyss och fått lite frisk luft och hoppas att det hjälper. Har ju inte fått sova nåt på 2 nätter heller så kan ju bero lite på det också som min kropp ger upp nu. Är helt slut verkligen. 

Kommer bli en lugn dag idag utan besök på öppna förskolan där jag egentligen skulle vara kl 13-15.30. Känner att vi måste krya på oss och få vila när vi får chansen. 

Charlie ska komma hit en stund senare också så ska försöka få honom att vilja kolla på en film eller nåt som är stillsamt. Inge kul när man mår såhär, framförallt inte när man inte bara kan lägga sig och vila heller. Man ska leka och vara med hela tiden även fast kroppen skriker. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0