Hemma hos min plutt

 Nu är tävlingen över och jag är hemma hos min lilla plutt igen. <3 Hon leker på golvet och är nöjd. 
 
 
 
Jenny blev tyvärr inte placerad men va lika nöjd och glad för det. Vi åkte hem med ett leende efter en lyckad men något kall tävlingsdag. :)
 
Sitter i soffan med världens sötaste gris (hund) bredvid mig och tittar på Elina när hon leker och tänker för mig själv att jag verkligen fått en fantastisk liten dotter. 
 
 
Kommer ta det lugnt ett tag nu innan jag åker ut till Beauty. Hon får vila idag med då Christer kaklar här hemma och jag då måste ta med Elina till stallet alternativt att mamma kan passa henne en snabbis. Ikväll kommer My hit när hon slutat jobbet och umgås så det ska bli kul! 
 
Ska passa på att mysa massa med Elina nu. Hon får leka sen helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0