Lyckad dag

En jättebra dag har nu passerat och jag ska krypa ner i sängen. Har varit med fina vänner och deras fina små bebisar. Vi har fikat, snackat, busat, fikat lite till ;), och bara haft det bra idag! Sen att jag fick rida efter det också! :)
 
I morgon ska jag till läkaren och kolla upp varför det gör ont i högra sidan av min mage vid vissa tillfällen. Känns liksom som en konstig ärrbildning eller nåt under huden vid mitt ena ärr från operationen. En förhårdnad av nåt slag. Det gör ont när man kommer åt och det går då genom hela högra sidan av magen. Hmmm.. Konstigt i alla fall. Så det ska kollas upp och sen är det babycafé efter det. 
 
Säger god natt nu så hörs vi i morgon igen. :)
 
 
Snyggot själv.. Haha! Bjuder på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0