Min kropp är trött så bäst att hålla igång :)

Trots att jag fått flera sovmornar nu i rad så är jag ändå trött hela tiden. Håller mig sysselsatt så jag inte somnar. Igårkväll hade jag å mammamaffian och deras män en riktigt trevlig biokväll. Vi såg filmen familjetrippen som bjöd på en hel del skratt. :)
 
 
Idag har jag varit på stallmöte i stallet samt tagit emot en havreleverans. Ska även sätta ut lite torvbalar på annons  åt stallet. Vi har varit iväg och handlat lite nödvändigheter på ÖoB och Bauhouse och ska nu sätta oss och fika lite. Tänkte mysa med Elina och lyssna på "en economistas pod" som jag tycker är riktigt bra. Man blir motiverad att tänka mer på hur man spenderar sina pengar vilket är superbra för mig. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0