Sjukstugan fortsätter fast med lite fler måsten idag

Är fortfarande snoriga här hemma och jag är även lite småhostig. Fast idag har vi ändå varit och tagit emot en höleverans och lunchat och tagit insläppet i stallet. Så är det när man har djur. Då är det bara att göra även om man mår dåligt. 
 
Så i morgon blir en krya på- dag innan vi sen åker ner till Ystad på måndag å hälsar på Elinas gammelmormor å alltså min mormor. Hon har inte träffat Elina så det blir lite kul ju. 
 
Har nte så mycket att säga egentligen så jag bjuder på lite bilder istället. 
 
En god morgon bild :)
 
 
Sen sötaste vovarna 
 
 
 
Och sen även en liten snorig Elina som leker med sin häst
 
 
Med de bilderna säger jag nu god natt! 
Sov gott!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0