Snart middag hemma hos Taki och Marie

Blev ingen ridtur för min del idag då tiden sprang iväg. Farligt det där när man somnar när Elina sover. Helt plötsligt försvann då massa tid som jag hade behövt idag. Men men... Blev en sen frukost/lunch, ägg och blomkålsröra med avokado och en liten skål yoghurt med hallon innan jag tog en lång promenad med Elina och hundarna. 
 
 
 
Efter det åkte jag hurtigt iväg och tränade ett ryggpass på gymmet. Sen direkt till stallet och fixade åt Beauty och klappade och gav godis. :)  Så nu väntar en dusch, en snabbtur med hundarna och sen bär det iväg på middag för Marie som fyller år i morgon. 
 
I morgon är det stalldag hela dagen då jag har utsläpp, insläpp plus alla fodringar utom kvällen. Ska leverera den sista torven också. Så får se om min kropp kommer orka ta den uteblivna uteritten från idag då istället. Annars blir det tömkörning/ridning på måndag igen. Tur att Elina har en sån snäll mormor som har passat och kommer passa henne imorgon med. 
 
Nu ska jag skynda här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0