Finaste hästen

Ska snart sova efter att ha tittat på lyxfällan (igen fast nytt avsnitt) och innan dess varit i stallet och borstat och pussat på finaste hästen. Hon är så fin nu när hon börjar få tillbaka lite muskler igen. Börjar bli rundare Ooh biffigare nu igen men ändå är det mycket som till innan hon är där jag vill. Men det kommer! 
Efter att ha borstat över manen på ena sidan (står åt alla håll i vanliga fall) så stod jag och bara tittade och tittade på hennes fina hals som nu börjar bredda igen. Sååå himla fint! 
 
Imorrn är det ridning igen och jag längtar redan. Får se vad vi hittar på men jag hoppas på att kunna lägga in lite galopp. Så vi får hålla tummarna att hon är lite lugnare än vad hon var igår, annars tar jag nog fram tömkörningsgrejerna och tömkör bort den värsta energin innan om vi får plats på ridbanan. Behöver även jobba på halter och igångsättningar. Vi får se hur det blir. :)
 
Nu ska jag duscha å sen sova. Kanske kommer upp nån bild på Beauty i morgon från idag när jag orkat lägga in den på datorn. Min telefon jag har nu är nämligen SÄMST!! 
 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0