Lite bilder från i måndags och tisdags.

När jag höll på att lägga in bilden på nya vagnen så passade jag på att ta med dessa på hundarna också.
 
 
 
 
Mili hittade en LITEN pinne på promenaden igår som hon skulle släpa med sig. Och denna låg även kvar där hon lämnat den idag så när vi gick förbi så ville hon leka med den igen. :)
 
Vi var ju förbi jobbet igår också och då fick Elina titta sig i en av visningsspeglarna som Christer skulle sätta upp på en stor vägg. Hon tyckte att hon var så fin så hon gav sig själv en puss. :) <3
 
 
 
På kvällen i måndags så var vi ju hos pappa/morfar och självklart satt hon lite i hans knä då. :)
 
 
Så nu har jag visat bilderna som aldrig kom upp tidigare å nu kan jag med gott samvete åka ut till stallet och fina grå och rida en sväng.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0