Slappar i soffan!

Precis som rubriken lyder gör jag just nu framför Vampire Diaries med en kopp varm oboy. Som jag sa i morse att jag skulle göra idag. :)
 
Har lagt ut Beautys sadel som inte passar på annons på blocket också samt släppt ut kaninerna på tomten. Måste städa deras burar sen när jag får avlastning från Elina senare ikväll. Ny och fräsch halm och nytt torrt spån och massa hö! Då blir dom glada kan jag tänka mig. :)
 
Babycafét var mysigt som vanligt och idag bjöd dom på hemmagjord äppelpaj med vaniljsås, lyx!! Elina satt och sög på ett smörgåsrån och en majskrok. Hon hade även ett långt samtal med Theo, dadadadadada och så viftade hon med armarna som bara den och försökte ta Theos fina ögon och känna på. <3 Dom är så söta tillsammans alla bebisar. 
 
Nu medans jag slappar så passar hon och hundarna på att vila dom med. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0