Söndag

Hej Söndag och sovmorgon! 
 
Idag är det full rulle här hemma med köksbygget. Jag och Linda har även varit iväg och slängt skräp på tippen. Nu börjar skåpen komma upp på väggen och det ser mer och mer ut som att ett kök börjar formas. 
 
Christer och Robin skruvar och sätter skåpen på plats och jag och Linda har hjälpt till att skruva ihop delarna. Elina får umgås med mormor medans vi håller på. Fast nu har hon somnat. 
 
 
Linda och jag har också varit ute och promenarat och busat med hundarna innan idag. Mili vill ju såå gärna hjälpa till i köket så hon är lite i vägen mellan varven. 
 
 
Nu ska jag fortsätta hjälpa till, kafferasten är slut! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0