Tisdag

Hej Tisdag och grått väder!
 
Elina ville vakna strax innan kl 4 idag så det var bara att gilla läget och gå upp. Lekte lite och pratade med henne så hon skulle bli trött på nytt och lyckades sen få henne att somna strax efter 5 igen. Sen vaknade hon kl. 7 igen så då gick vi upp och gjorde ordning frukost. 
 
Strax innan 9 gick vi ut med hundarna och mötte upp Elina och Ture som också ville promenera. Elina somnade och sov hela promenaden. 
 
 
Ture var vaken större delen av promenaden och satt och tittade på hundarna. :)
 
 
 
 
Vi var två trötta mammor idag och benen kändes sådär lite extra tunga när vi gick så tempot var ganska långsamt. Passade på att gå ut mot ridskolan Blåkulla så hundarna kunde springa lösa längs grusvägen. Så mysigt att gå på landet utan bilar och buller.
 
 
 
På hemvägen började det ju självklart att regna lite så då åkte även Elinas regnskydd på. 
 
 
Lämnade hundarna hemma och gick sedan hem till Elina och Ture för lite lek och bus och självklart kaffe för oss "vuxna" Det känns så konstigt för mig att kalla mig själv vuxen för jag känner mig verkligen inte som en vuxen. :) Är fortfarande ett barn i mitt hjärta. 
 
Elina fick sitta och vänta i trapphuset medans jag fällde ihop vagnen så den skulle få plats i det lilla utrymmet som fanns där. 
 
 
 Fick även träffa en barndomsvän till Elina så det var kul! :) Har varit en väldigt trevlig dag hittills!! 
 
Nu ska jag slappa lite medans lilla pruttungen sover här bredvid mig i soffan. Vampire Diaries på tv:n och en chokladboll att smaska på så nu kan det regna bäst det vill där ute. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0