Today

Hej!
 
Idag har vi varit på utis och busat på morgonen och Elina hade båda sina killar där. :) Har lekt i sandlådan och ätit sand, gungat gungbräda och sittit och myst i gräset. Sen när vi varit där i ca 1,5 timmar var jag tvungen att åka då bilen skulle besiktigas. Och självklart hitta dom fel på den så nu måste vi boka tid på verkstan. Suck! Bromsslangarna fram var utslitna. 
 
Har varit hemma emellan och gått med hundarna och sen åkte vi vidare till jobbet och åt lunch med Christer å de andra. Fikade lite samt tittade runt i butiken. Snart börjar jag ju jobba lite igen och ingenting ser ut som det gjorde innan. Ombygge och flytt av typ alla varor. Min avdelning har dessutom blivit större. Min rygg kommer nog känna sig lagom mör efter min första jobbdag som är om några veckor. Har ju inga muskler kvar och utan muskler orkar man ju ingenting. Och min rygg som redan är lång, svag och trasig. Men men... Får göra mitt bästa då dagen kommer för jobb.
 
Bilder på våra små sötisar från i morse.
Elina och Ture.
 
Theo, Elina och Ture samt Theo som försöker krypa iväg. :)
 
 
Och min lilla sötfia hemma i soffan. <3
 
 
Elina gillar verkligen sin napp! 
 
Nu är jag hemma från jobbet igen och ska ut med hundarna. Elina har somnat och blir vaktad av mormor så länge.
Hörs lite senare.  


Kommentarer
Postat av: Elina

Så fina bilder! Älskar att du tog en bild bakifrån också. Våra små minimänniskor <3!!

Svar: Ja men dom såg ju så söta ut bakifrån. Verkligen minimänniskor!! :) haha.. Våra fina pluttisar! <3 Så kul att ha fina bilder.
Jenny Säfström

2013-09-22 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0