Blev en tur till mamma

Istället för att åka iväg till Haninge och lämna hundarna själva en stund så promenerade vi bort till mamma istället. Så nu har vi bestämt att vi ska äta här när Christer kommer hem från jobbet. Tittar på unga mödrar på tv:n och dricker en kopp kaffe. Jag är mycket hellre här än att vara ensam hemma hela kvällen. Jag gillar inte riktigt att vara hemma själv så mycket. Eller jag är ju med Elina så helt själv är jag ju inte men ni fattar. Att ha sällskap av någon vuxen så man kan föra ett normalt samtal. 

Imorgon ska jag hjälpa Jenny i hennes stall på em när veterinären kommer igen. Så får vi hålla tummarna på att en behandling har räckt. Om det inte regnar tar jag nog med systemkameran. 

Nu är reklamen slut så ska fortsätta titta på tv:n rn stund till innan jag ska åka och hämta Christer. 


Harry vill ha godis.. :)


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Du får gärna bjuda in mig på kvällarna om du sitter själv! :)

Svar: Ja :D
Jenny Säfström

2014-04-10 @ 20:53:24
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0