En bloggfri dag

Igår bloggade jag ingenting vilket kändes ganska skönt faktiskt. Jag brukar få lite ångest om jag inte skriver minst ett inlägg om dagen för att jag vet att jag gillar att sitta med bloggen men igår så var jag inte alls sugen på att ens logga in här.
 
Träffade först ena Jenny på dagen och sen den andra Jenny på eftermiddagen. Första Jenny åt jag lunch med på pizza hut. Elina fick en pannkakstallrik. :) Andra Jenny var jag med i hennes stall då veterinären skulle komma ut på återbesök. Sammy är nu frisk från sin inflammation i knäna bak och ska nu rehab-ridas i 4 veckor. Kul med ett bra besked.
 
Hade kameran med mig så tänkte bjuda på ett par bilder. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tack för att du kom, även om det var i "onödan"... Och fina bilder! :D Skickar du dem på mailen? ;)

Svar: det kan jag göra :)
Jenny Säfström

2014-04-11 @ 18:34:23
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0