Fick lite tid till att träna idag

Efter massa utomhuslek så kom Christer hem från jobbet och tog över matlagning och allt bus med Elina så jag kunde åka och byta däck på bilen (vet att vi är sena). Sen efter det åkte jag till gymmet och körde ett ryggpass på ca 40 min. Efter en veckas vila så var det både skönt och även lite tungt att komma tillbaka. Man blir ju lite slapp när man inte varit på gymmet på ett tag och man dras mer åt att sätta sig i soffan. 

But I did it!! 


Hem till den färdiglagade maten och på vägen svängde jag även förbi affären för att köpa mjölk och lite annat som behövdes. Middagen bestod av fläskkotlett i ugnen med rotfrukter och potatisklyftor och sallad, gott!!


Elina satt i mitt knä när jag åt och visade även sitt plåster som hon fått för att hon gjort illa sig lite efter att jag åkt hemifrån. Min lilla busfia. <3


Nu blir det ett varmt bad med min economistabok innan sängen kallar. 

Haha lyckades fota malen när den "sög" på framsidan av alvariet. :) ser kul ut!






Kommentarer
Postat av: Marieangel

Vad fint akvariet blev!

Svar: Tack! Det blev ett riktigt upplyft! :)
Jenny Säfström

2014-04-23 @ 16:28:20
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0