Hemma hos mamma

Om jag inte får ha min Beauty då vill jag ha den här:


Hur maffig är inte den?? Egentligen inte alls min typ av häst men en sån kanske är bättre att ha när man har en familj som kräver mycket tid. En sån här häst är ju lite lättare att ha på till exempel lösdrift så den kan roa sig själv dom dagarna man inte skulle hinna rida. Den skulle nog inte lida lika mycket av att stå lite då och då som en renavlad tävlingshäst som är avlad för att röra sig mycket och prestera till max.

Jaja, drömma kan man ju. 

Sitter nu i mammas soffa efter lite träning på gymmet. Elina är busigare än busigast och har rotat fram kakor i skafferiet. Haha! Självservering! 
Christer ska hämta oss här nar hans bandyträning är slut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0