Middag hos mamma/mormor

Träningen gick ganska bra och jag höll mig till det jag tänkt. 3 övningar per muskelgrupp så alltså 9 övningar totalt ggr tre set. 

En nöjd liten Elina som fick smaka pappas och mammas chokladbar.



Nu har jag, Elina och alla hundar promenerat bort till mamma/mormor för middag och bus med Charlie som också är där. Fullt hus, 4 hundar, 2 barn å 2 vuxna! Härligt! 

Christer ska käka med några kompisar idag så han kommer inte komma hem förens sent säkert. Så då passar det bra att vi är här så vi slipper vara ensamma hemma. 

Harry åkte lite snålskjuts på vägen hit under Elinas vagn. Han vill verkligen inte vara ute nu när det är kallt enligt honom. 





Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Haha asså jag dör vad söt!! Haha och Harry, haha jag orkar inte! Vad kul att höra att det gick bra på träningen. Jag ska träffa min PT imorgon kl 9 i stan så det ska bli intressant att få höra hur vi ska lägga upp allt.

Kram på er!

Svar: Ja han är allt bra söt lilla "råttan" :) Lite jobbigt bara när han vägrar gå. haha
Åh vad kul. jag vill också träna med PT nån gång. Det blev ju nåt fel med min bokning förra gången och har inte träffat tjejen som bokade mig heller så jag kan fråga vad som blivit fel.
Hoppas det går bra för dig imorgon då! kram
Jenny Säfström

2014-04-03 @ 20:51:07
URL: http://www.lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0