Pizzamiddag och choklad till efterrätt. Och en Beauty-uppdatering. :)

Ja behöver jag ens säga att jag proppat i mig hela påsken. Usch och fy alltså! I morgon blir det skärpning. Då ska jag nog göra en sallad till lunch med tonfisk.  Dags att rensa kroppen lite igen och dricka mycket vatten. 

Fått lite uppdatering om Beauty också och hon är så fin så fin! Lite luftsprång då och då så idag hade dom satt på en "bockrem" för säkerhets skull.  Fina bilder har dom tagit och jag är såå glad att hon verkligen hamnat hos en sån toppenfodervärd som verkligen ser till hennes bästa och uppdaterar med bild och film ibland. Även fast det är med tårar i ögonen som man tittar på bilderna av en enorm saknad. Tänk att man kan tycka så otroligt mycket om en häst. Världens vackraste grå! <3


Jag undrar om saknaden kommer släppa med tiden?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0