Snart ska jag få fota lite :)

Skippade långpromenaden med hundarna tidigare då det började hagla massor. Så vi tog en kortare då varken Kira eller Harry ens ville gå ut. Fick dra med dom genom dörren och Harry hade backen i hela promenaden. Alla både kissade och bajsade i alla fall. Och ändå möttes jag av en "koblaja" när jag kom hem från öppna förskolan. Jahapp då är Mili dålig i magen igen.. Var inte länge sen som hon var det sist och också råkade bajsa på sig. Hon kan liksom inte hålla det inne och sätter sig på en gång. Stackarn! :( så nu får vi vara hårda igen med att hon endast ska få i sig sin mat å inget annat. 

Snart ska jag i alla fall åka iväg och fota Marie när hon rider lite. Hon är medryttare på en äldre läromästare och ska idag rida lektion. Ska bli spännande å se. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0