Dagisstart

Igår var dagen här, när Elina helt plötsligt blivit så stor så hon börjar på dagis. Första inskolningsdagen gick bra och idag är dag två. Sen i morgon ska Christer gå dit själv med henne då jag jobbar. 

Men nu innan ska jag ut med hundarna och låta dom springa i skogen. Det fick dom igår också och dom älskar skogen. 



Känns lite tråkigt att dom valt att vi skulle vara ute en del idag och inte igår, med tanke på att det var sol igår och idag väldigt blött. Men barnen gillar ju som tur är vattenpölar så dom tycker nog att det är roligare än oss. :)

Har i alla fall laddad upp med gröt och jordgubbar. Så nu borde jag klara mig under dagen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0