Full rulle denna morgon!

Var så trött i morse när klockan ringde. Hade varit uppe i natt för att både fixa välling till Elina och sen en vända ut med Harry som var bajsnödig mitt i allt. Låg och drog mig i en halvtimme extra medan Elina och Christer åt frukost. Sen gick jag ner och åt lite snabbt jag med, och sen följde jag dom en bit på vägen mot dagis med hundarna. Slängde in en tvättmaskin och åkte efter promenaden till gymmet en snabbis. Körde mina squats som är i squat challenge med extra tyngd och även ett ryggpass med fyra olika övningar. Gjorde även 60 sit ups och en rumpövning där jag endast använder min egen vikt.


Nu har jag precis kommit in från promenad nummer två med hundarna och har druckit mitt protein. Ute lekte vi med bollen och alla tre fick springa lösa hela tiden nästan. Gick lite i skogen och kastade bollen upp bland allt högt gräs och buskar och ris så att Mili fick använda nosen lite för att hitta den. Nyttigt för henne. Kira har sämre luktsinne så hon hann aldrig först. Harry fick nosa upp godis som jag kastade istället. 

Kastade även bollen och godis när vi var ute på ängarna.


Harry är en riktig liten tiggis. :)
Mer godis??


Nu blir det en snabb dusch, hänga upp tvätten och sen ska jag till jobbet. Christer sköter dagis själv idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0