Hej på dig regniga lördag

Regnet smattrar utanför fönstret och vi ska precis duka fram frukost här hemma. Känns som att en varm oboy skulle sitta fint nu när vädret utanför är som det är. Så får det bli, det är ju ändå lördag. i mitt knä sitter lille harry och myser, min lilla guldgosse! <3
 
Min hals känns fortfarande som om jag svalt taggtråd så ska försöka leta fram lite halstabletter eller gå iväg sen och köpa nya. Vill bli frisk nu så jag kan börja träna igen och göra mer ansträngande saker. Ska beställa lite namnlappar till Elinas dagisstart idag också. Hon börjar ju inskolningen nästa vecka. När blev hon så stor?? Tiden går ibland alldeles för fort, mammas lilla tjej.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0