Ögonen går snart i kors

Så trött är jag så det är ju tur att jag ska sova nu. I morgon är det jag som ska testa att lämna Elina på dagis. Spännande! 

Hennes namnlappar som vi beställt har kommit nu också, så nu kan vi märka upp hennes kläder ordentligt. :)


Innan jobbet idag så var jag ju iväg och tränade med Jessie. Körde bröst och lite mage. Sen blev det några squats utan vikt också bara för att. :) Egentligen hade jag vilodag från dom idag i utmaningen men jag kände att jag ville göra några i alla fall.

Här kommer lite bilder från dagen pass.
Och jag vet att man inte alltid ser så vacker ut när man tar i.. Ser sammanbitet ut minst sagt! :) hahaha!


Jessie är sååå mycket starkare än mig. Helt sjukt vad den lilla kroppen orkar! Hon gjorde sina övningar utan att röra en min och då tog hon ändå mycket tyngre vikter än mig. Själv gör jag fula miner hela tiden när jag tar i. :)

Nää nu får det räcka för idag. Nu ska jag bädda ner mig under täcket och soooova! 

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0