Piggare på morgonen

I natt har det varit oroligt igen. Elina har hostat och haft feber. Men nu på morgonen har hon varit pigg pch vi har ritat som hon gillar så mycket nu och lekt med hennes åinne som man ska stapla klossar på. 


Nu ska jag skölja ur mitt hår som jag håller på att färga. Hoppas det blir bra denna gången med. Sen ska jag ut med hundarna. 


Idag ska vi hämta hem nya bilen också så det är kul. Och så ska vi få tag i en läkare som vill titta på Elina. Nu vill vi ha hjälp med det här himla viruset. 

Är tung i huvudet idag och känner mig väl inte på topp men aka försöka hålla humöret uppe ändå. Tänker på ett beslut som ska fattas och det känns jobbigt.

Ha en fin dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0