Surare än en citron

Det är vår Elina det! Eller hon har varit det idag i alla fall. Ingenting har varit bra och hon har bara skrikit och varit arg den mesta tiden. Lite tråkigt faktiskt. Men det är säkert värmen som påverkar också. Hon har ätit dåligt flera dagar nu när det är så varmt så energin kanske inte är på top psykiskt. 

Nu sover hon i alla fall så det är skönt. Jag själv ska duscha efter att ha kört Body Jam på gymmet tillsammans med Jenny. Hängde inte med för fem öre. Är så jäkla dålig när det kommer till danssteg och koreografi. Men jag gjorde så gott jag kunde och snubblade bara på mig själv några gånger. ;)

Invigde mina nya träningskläder som jag köpt idag när vi var i Farsta Centrum. 



I centrumet var Elina hemsk med att skrika och leva rövare. Människor liksom stannade upp och vände sig mot oss så mycket som hon skrek och var arg. Jobbigt alltså!

Har käkat middag hos mamma efter träningen och bara tagit det lite lugnt i några minuter också innan vi åkte hem. 

Säger god natt, duschar, hänger lite tvätt och sen ska jag sova och ladda för en jobbdag i morgon. Suck! Hade ju glömt att jag inte alls hade semester hela denna veckan som jag trott. Kom på mig själv att jag lovat att jobba i morgon eftersom jag bara hade 9 dagar att ta ut som var betalda. Suck suck suck!!!! Men men.... Bara bita ihop..

God natt!






Kommentarer
Postat av: Marieangel

Snygga tränngsgrejer<3

Svar: Tack! Allt köpt på HM. Billigt som bara den.
Jenny Säfström

2014-08-05 @ 08:57:47
URL: http://www.marieangel.se
Postat av: Marieangel

När åker ni föresten?

Svar: Sorry att jag är seg på att svara. :) haha.. Vi är iaf hemma igen nu
Jenny Säfström

2014-08-05 @ 08:58:07
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0