Vad trött jag blir på mig själv! :(

Helt plötsligt byttes min lugna förmiddag hemma med Elina tills jag skulle få lämna henne på dagis ut på en stressad tur till jobbet. Jag hade kollat fel på schemat och skulle inye alls jobba sent idag utan jag skulle börjat kl 6 i morse. Flyger upp ur sängen när jag ser sms:et där det står vilken tid jag skulle börjat. Har försovit mig i en timme!! Kastar mig in i bilen, skrämmer slag på Elina i all min stress som börjar gråta så jag får trösta henne innan. Åker till jobbet och är framme kvart över 7. 

Ja så såg min morgon ut... Suck! Är ju så van vid att man brukar jobba sent dagen innan man jobbar helg men inte denna fredag tydligen. Jaja... Får stanna en timme extra idag bara så löser det sig men det är ju ändå väldigt irreterande. Hann inte äta nåt hemma innan och knappt ens kolla mig i spegeln. 

Bredde två knäckemackor och tog en kopp kaffe som snälla Berna fixat åt mig och käkade medans jag plockade varor. 


Det blir inte alltid som man tänkt sig! 
Får se om jag får någon lämning av Elina nästa vecka istället. Ska kolla schemat mer noggrant i fortsättningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0