Att somna vid nattning.... Suck

Om det är något jag är bra på så är det att somna när jag nattar Elina. Sker typ 8 gånger av 10. Suck! Haha!

När Christer lagade middagen igår så fixade Elina en egen middag bestående av russin och falukorv. :)



Jag klippte klorna på hundarna och höll Elina sällskap i hennes lilla kök. :) 

Hann med att träna på gymmet igår också då jag var stalledig. Körde i genom hela kroppen lite lätt bara då jag inte tränat på 4 veckor. Och idag startade jag denna morgon här hemma med att cykla på min cykel!



Hann med 25 min innan Elina vaknade. Perfekt!

Har varit ute och pussat på finaste hästen och tvättat sår. Han hade fått sig en smäll av någon med brodd tror jag minsann. Tur att det var ganska ytliga sår ändå.



Ganska skönt nu när han inte har så mycket hår på benen så man ser allt så bra. Plus att det är aå mycket lättare att tvätta och smörja hans mugg/rasp. 

Gav lite extra morötter till min fina när jag släppte ut honom igen och gick sen och gav kaninerna en morot också. Nu blir det en dusch och sen jobb. Mamma passar Elina idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0