Blir till att värma sig i badkaret

Även fast jag inte ens varit ute idag bortsett från hundpromenad och lite kartongkastning på jobbet så har jag känt mig frusen hela dagen. Har haft två tjocktröjor på mig på jobbet och nu tänker jag varma upp mig ordentligt i badet innan jag ska lägga mig tidigt. Ska ligga här och njuta av lite godis medans Christer, Elina och Danne är där nere och tittar på tv/iPad. 


Elina har också badat idag fast hemma hos Jaya tillsammans med Charlie. :)


Så kul att det går så bra när hon är där. 

I morgon ska jag äntligen åka ut till Jacson igen efter två dagar utan honom. Tur att han är så omtyckt så han får massa kärlek även dagarna då jag inte är hos honom. Fick detta sms idag:


Imponerande snäll!! Ja det är min stora kille det! <3 



Nää godiset och badet kallar. Dags att bara göra ingenting och bara slappna av.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0