En sen kväll, gäsp!!

Efter jobbet skyndade jag mig till dagis för att hämta Elina. Sen har vi lagat mat och myst. Hon får mig alltid att le lilla busungen. Och hennes kramar är dom absolut bästa. Jag har promenerat med hundarna i regnet och sen åkt ut och gosat och tvättat benen på Jacson. Han fick en vilodag idag med eftersom vaccinet ska göra sitt. Gav lite äpplen och pussade pannan. Fick stå och torka upp en stund under fleecetäcket också då han var dyngsur när jag tog in honom.

Jacson med sitt julpynt. :)


Mmm hösilage är mums... 


Och så ett litet äpple på det.. Haha!


Största, finaste pussmulen! <3

Väl hemma från stallet så har My varit här och tittat på film med mig och Christer. Popcorn, lite kakor och vatten att dricka så var det ett perfekt avslut. 

Och nu har jag precis klivit ur duschen och ska sova, så jag säger god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0