God kväll!

En ledig lördag som spenderats först med Jacson i stallet där han även blev fotograferad av en jätte duktig tjej, samt att vi skrittade lite i ena tomma hagen. Och sen har jag och Christer varit en 
sväng till Hööks. Äntligen har jag köpt mig en egen klippmaskin. :)


Så nu kan jag raka av håret på Jacsons ben så jag verkligen kommer åt att tvätta hans sår efter mugg/rasp.

Sen kan jag tänka mig att han så småningom när han är mer utbildad och kommer ridas hårdare kommer behöva klippa bort lite nallepäls så han inte ska svettas så mycket. Men just nu får han vara lurvig. :)

Köpte även ett par röda billiga ridbyxor till mig själv. Endast halvskodda och inte så snygga kanske men desto skönare, jag som gillar när det känns som att man har mjukiskläder på sig. 


Dom duger gott åt mig! :)

Vi har idag även firat lite jul hos mamma med paketöppning. Fick två par termoleggings som jag ska ha som långkalsonger i stallet, raggsockor, påslakan, parfym och pengar. Perfekt! :) tack, tack, tack snälla mamma! Elina tackar också för sina fina klappar som bestod av godis, kläder, pussel och en egen pall som hon kan bära runt och ställa vart hon vill så hon ska nå dit hon vill. :)

Nu på kvällen har jag varit förbi ute hos Jacson igen och fyllt mer spån i boxen. Kunde inte göra det tidigare då jag var tvungen att åka och köpa. Klappade och pussade honom god natt, mitt största hjärta. <3


Nu ska jag krypa ner i sängen. Som jag längtat!, är super trött. 
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0