Julmat idag med :)

Japp idag bjöds det på julmat till lunch här på jobbet efter gårdagens jullunch. Vart så mycket mat över så vi som jobbar nu slapp ta med matlåda, nice! :)

Gårdagens:



Hände inte så mycket igår förutom att jag och Elina tog en lång kvällspromenad med hundarna. Tanken var hon skulle få somna i vagnen och att jag sen bara kunde lyfta över henne till sängen och ta av overallen. (Hon hade pyjamasen under) men det tyckte inte Elina som glatt knatade nästan hela vägen. 


Christer jobbade sent så därför fick hon följa med även fast det vart sent. 

Sen åkte jag ut till Jacson när han kom hem och borstade och fixade. Ingen tidning eftersom det var sent men massa gos såklart! Och nu vill jag att denna dagen ska gå fort så jag får åka ut till min stora häst igen! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0