Lite juligt

Åh vad glad jag blev när jag kom ner i morse och ser att älskade Christer satt upp lite julgardiner igår kväll när sömntutan jag redan hade somnat.


Han kan om han vill! <3 fint med små tomtar på! 

Sen har vi ju Elinas lilla egna gran som lyser så fint i rosa. :)


Hon har valt den själv och den står på hennes lilla pysselbord. 

Så nu äntligen börjar det kännas lite juligt här hemma. Allt har blivit utdraget när man varit och fortfarande är lite sjuk. Jäkla förkylning som inte ger med sig. 

Något som också är juligt är att vi ska om julfika i stallet idag kl 11. Det blir lussefika, glögg och sen julpynt av stallet. :) mysigt!

Eftersom jag somnade med Elina igår så har jag varit vaken ett tag själv här hemma så passade på att baka lite chokladbollar som jag tänkte ta med idag och bjuda på. 


Har även tömt diskmaskin, satt på en maskin tvätt och ska nu koppla av med en kopp bryggkaffe i soffan innan de andra vaknar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0