Nu kan hon laga mat :)

Efter massa god mat och ännu mer god fika så har vi nu firat jul hos pappa och Marita också. Elina fick den största julklappen av Jaya och pappa som hon blev glad över och började leka med på en gång, ett helt eget litet kök! Så kul!!





Till det fick hon små söta köksredskap och kastruller. Perfekt så hon kan "laga mat" samtidigt som vi gör det. :) tusen tack! 

Kommer vara tomt här hemma i natt då hon sover över hos Jaya som ska passa henne i morgon när vi jobbar. Fast ändå ganska skönt att få en hel natts sömn. (Om man nu lyckas sova när hon inte är här.) 

Ska krypa ner under täcket redan nu och bara passa på att sova så mycket jag kan. I morgon jobbar vi 6-15 och sen hoppas vi på att kunna träna nån timme någon gång på eftermiddagen/kvällen. Anna tar hand om Jacson så jag är stallfri. En jobbig men ändå skön känsla också. Saknar ju Jacson så fort när jag inte ska träffa honom. 

Nu säger jag god natt!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0