Sår i pannan :(

Nu har jag varit hos Lilleman och pysslat. Han var otålig i gången idag och verkade extra hungrig. Har nog blivit bortjagad av de andra hästarna en del idag för han brukar ju inte ha så bråttom att komma in i boxen. Ville i alla fall inte bråka med honom så jag borstade honom och tvättade ett sår han fått i pannan. Sen fick han gå in och äta. Eftersom han i vanliga fall älskar när man pysslar om honom så var detta ett nytt beteende. Så jag antar att man får lyssna på honom då och låta honom bli lite mätt i magen innan man kräver nåt mer. Finast är han i alla fall, min stora klump. <3

Såret var ganska djupt ändå när man tittade närmre, 


Får hålla koll och hålla rent så blir det nog bra. Stackars..

Nu ska jag sova! Kl är alldeles för mycket. (00.26) 
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0