Gårdagen och nu stalldag...

Gårdagen spenderades med min mamma och Elina i Haninge centrum, Länna köpcenter, Ö o B och CRT zoologiska. Mamma sa att jag fick välja lite saker till min födelsedagspresent så det blev två par jeans, två linnen och två tröjor från Haninge C. Sen fick jag även hantlar och en kettlebell från Rusta. Så nu kan jag träna lite hemma dom dagarna jag inte kommer iväg till gymmet. Och jag började med att köra två 15 min pass ur NTC-Nike trainingappen som jag har på min telefon. Svettigt värre!!




Körde dom hemma hos mamma medans hon höll koll på hundarna och Elina. Dom är riktigt jobbiga pass måste jag säga. Man blir rejält trött så jag kan rekomendera denna app. 

Mina hantlar och min kettlebell. :)



Har inte fotat kläderna men får väl försöka ta nån outfitbild sen när jag har dom på mig. Inge speciellt egentligen, bara vanliga jeans och tröjor som sagt.

Nu ska jag iväg till stallet och ha morgonfodring, utsläpp och sen även lunchfodring. Och sen tillkommer ju lite fix i stallet också som känns jättetomt utan min fina grå. :(

Sen ska jag åka tillbaka till CRT där vi var igår och lämna in min stora mal som vuxit ur mitt akvarium. Ska få byta den mot en mindre som passar bättre. Så får den stora ett bättre liv den också. Lite sorgligt... Har ju ändå haft den i drygt 8 år. 

Nu måste jag dra.. Ha en fin dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0