Go natt

Puuuh.. Nu är det i alla fall nästan klart här hemma inför barnkalas imorgon förmiddag. Lite till som ska fixas precis innan alla kommer bara. 

Har även hunnit plugga lite idag och skriva klart ett arbete. Satte mig på Espresso house i haninge C med en hallonpaj och en stor latte. Sen kom helt plötsligt Linda och Theo dit också så vi fikade lite och snacka. 

Min kropp är fortfarande helt mör efter tisdagens träningspass så har vilat idag med. Och nu ska jag äntligen sova. Har längtat! :) Att sova måste ju vara det bästa som finns efter att kramas med Elina såklart. :)

Inga bilder är tagna idag. Måste tömma min telefon som är proppfull. Sånt där som jag jämt glömmer att göra. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0