God morgon Lördag och jobbhelg

Idag ska jag jobba! Har huvudvärk och knner mig inte alls så peppad direkt men ska ta en tablett och se om det går över.

Igår så var vi på barnkalas hos Theodor som fyllt 1 år på förmiddagen och sen spenderades eftermiddagen ute hos Corina i stallet. Elina lekte i geggamojan och uppe i Corinas hus med henne och jag red två av Corinas hästar. :) den första hästen red jag endast med fokus på framåtbjudningen och att hon skulle bli lite kvickare då hon var seg sist jag red. Och den andra hästen red jag öppnor, slutor och skänkelvikningar i både trav och galopp och det var sååå kul!!! Var faktiskt väldigt roligt att rida en häst som faktiskt kan allt och är så välriden så man bara kan sitta och njuta en stund. Men den ridturen resulterade också i att jag saknar min fina grå. :( Jobbigt!

Kvällen avrundades sen med en god middag där jag fick fina rosor. 

Idag blir det som sagt jobb, jobb och jobb! Ska slänga i mig lite gröt och sen åka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0