Hopp och skutt

Har tyvärr inte hunnit med någon träning idag som jag ville då jag valde att rida istället. Corina erbjöd mig att rida hennes andra sto som passade mig betydligt bättre. Pigg, alert och känslig. Fick även hoppa några skutt och fy vad roligt det var. Jag är verkligen ingen hoppryttare men det var kul att få skutta lite ändå. :)

Lagade en hyfsat nyttig middag idag också eftersom tränigen uteblev. Köttfärsröra med massa olika grönsaker. Christer åt med pasta till och jag utan. 


Ska satsa mer på träning i morgon då jag bokat in mig på ett pass på gymmet.  Ska försöka få till ett hemmapass också men det hänger lite på Elina. 

Nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0