Ingen tid över till bloggen idag

God kväll!

Idag har det verkligen inte funnits någon tid över till att blogga. Jag och Elina har varit med min mamma hela dagen nästan. Först lekte jag och Elina i lekparken på förmiddagen i kombination med hundpromenaden och sen var vi hemma hos mamma en stund. Och efter det åkte vi alla iväg till Haninge C, Port 73 och till Länna handelsplats. Jag köpte present till Theo och Felicia som har fyllt och ska fylla år snart och en fin tröja till Elina. Mamma köpte en stor tavla och lite småsaker. En mysig dag och jag önskar bara att jag haft mer pengar så jag kunde köpa två saker som jag skulle vilja ha. En systemkamera och en locktång till mitt hår. Men det får vänta tills jag sparat ihop till det om nu det lyckas. En systenkamera kostar ju ändå en hel del, men det vore så kul att kunna ta fina bilder på Elina och mina djur. Mobilbilderna blir liksom suddiga nu när "motivet" har börjat röra sig mer. :) hehe! 

Den här kvällen har jag spenderat på damdadaaaam!!! GYMMET!! :) Äntligen har min kropp börjat återhämta sig från tisdagens mördarpass så att jag idag vågade mig på att köra lite igen. Men det blev inte ett tungt pass utan mer ett effektivt konditionspass för benmusklerna. Körde med lite lättare vikter och gjorde så många repetitioner jag hann på en viss tid, vila 10 sek å sen körde jag på igen i tre set på varje övning. Sen blev det även lite mage och några upphopp samt 10 min jogging på bandet. 

En kvällspromenad med hundarna har jag även tagit så benen fick gå bort lite mjölksyra och nu väntar badkaret och en bok som jag fick av Marie.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0