"Kan Elinas mamma komma till Minisats"

Börjar vänja mig vid mina korta 20-30 min gympass när Elina är med. Måste nog ta mig dit oftare med henne så hon verkligen vänjer sig och klarar att vara där långre utan att bli ledsen. Men men... Får försöka träna hemma senare istället. Nu sitter vi i bilen på väg till Rusta för att lämna Christer på jobbet. 


Innan gymmet har hon och jag lekt med tågbanan som jag byggde upp till henne och Charlie igår. Är riktigt stolt äver mig 
själv  som lyckades få ihop en lång bana av alla spår utan att någon blev över. Charlie och Elina lekte länge med den igår och åt lite tårta mellan varven. Blev ju så mycket gottis över från hennes kalas. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0