Massa bus och nu blir det förmodligen lite ridning

Dagen startade med att jag gick med hundarna och Christer tog Elina och gjorde i ordning frukost. Sen åkte han och tränade medans jag och Elina var utanför hans gym och lekte. Dom har ju "utis" där på fredagar. Alltså öppna förskolan fast utomhus. Så vi passade på att gunga lite och äta ett kex. 




Hon fick sitta på stora bänken alldeles själv. :)



Det var lite kallt men ändå helt okej. 

Sen har vi varit hemma hos Linda och Theodor en sväng också. Stora Elina, Dalle och Ture var också där så det var full fart på alla barnen när dom väl vaknat från sin sovstund. 

Och nu är vi precis hemma igen efter en väldigt blöt hundpromenad i regnet. Fy för regn alltså. Men det ska inte stoppa mig från att rida idag. Corina frågade om jag ville komma förbi idag och rida hennes ena sto så då tackade jag ja. Så Elina och hundarna ska strax bli passade av min mamma en stund. 

Egentligen känner jag väl kanske inte sån jättestor lust att rida nu när B precis åkt men å andra sidan vill jag försöka att inte deppa ihop helt och tänka att jag i alla fall får rida lite ibland även om det inte är på min häst. För jag känner mig faktiskt ganska nere av att hon åkt. Det är ju aldrig samma känsla på någon annans häst som på sin egen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0