Moorning

Har haft en jobbig natt då Elina inte ville sova som hon brukar nuförtiden. Känner mig som en dålig mamma som blev irriterad och så pga av att jag själv var så trött och hade ont i min kropp fortfarande. Ville ju inget hellre än sova. Men nu är jag vaken och Elina sover. Ska ge mig ut med hundarna i snön så dom får springa av sig innan det kommer hit massa barn. 

Fotade mina sovande hjärtan.


Det är för övrigt typ omöjligt att få Elina att sova i sin säng för tillfället. Hon blir jätte ledsen och arg och vaknar var 5:e minut. Hon är extremt mammig på dagarna nu och följer mig som ett litet plåster. 







Kommentarer
Postat av: Marieangel

Jenny, man är faktikst inte mer än människa och får tappa tålamodet ibland. Ska bli kul att ses på lördag, och igår shoppade jag present till den fina n-.-)

Svar: Jag vet men man känner sig så dum när man blir irriterad och Elina egentligen inte kan hjälpa att hon är pigg mitt i natten.
Det ska bli kul att ses. :) kram
Jenny Säfström

2014-02-21 @ 09:22:36
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0