Nu är den uppsagd

Och jag pratar såklart om Beautys box. Beauty kommer när hon har varit på tillridningen att åka iväg till en satsande ryttare. Fodervärd till att börja med. Hon kommer med denna ryttare att få träna och tävla och få fullt fokus, precis som hon förtjänar. Och jag tror det kommer bli bra. 

Känns konstigt men det är det bästa för tillfället. Betalade sista kallhyran idag och sen har jag även varit och ridit en liten stund på Corinas häst Ida. Hon var tungriden idag och inte alls med på det jag ville. Och jag var lite trött så orkade liksom inte rida ihop henne riktigt. Hon är ju stor som ett hus. 

Nu blir det en dusch. Skönt efter både stall och en hundpromenad. Känner mig lite frusen. 

Säger god natt redan nu! 
God natt!! 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Det kommer bli bra Jenny! <3
Men då har hon varit och provridit eller? :)

Svar: Nej inte än. Men jag chansar för att slippa betala så mycket. Å i värsta fall så ställer jag henne hos Corina om det skulle skita sig. Dom har ju sagt att dom är säkra på att dom kommer vilja ha henne oavsett om hon är knepig eller ej. Dom har ju kunnigt folk i sitt stall och hon själv är jätteduktig.

Jag hoppas på det bästa. Måste försöka hålla lite i pengarna.
Jenny Säfström

2014-02-27 @ 21:32:24
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0