Slapparsöndag

Nu är allt färdigt som skulle göras idag och jag, Elina och hundarna är hemma hos mamma nu och bara tar det lugnt. Eller Elina springer omkring som bara den och tittar och visar oss saker. Vi ska äta lite glass och bara ha en lugn eftermiddag.

Fick ett tillgodokvitto på malen så jag kan åka dit och köpa en annan fisk eller mal en annan dag. Bättre att vänta tills jag byter akvarium. Ynka 60 spänn fick jag! Vad nu det räcker till. Men men... Den får det ju bättre nu i ett större akvarium så får tänka på att det är för dens bästa som den fick flytta. Och nu kanske inte mitt akvarium blir lika skitigt lika snabbt heller. 


Får se om jag kör ett hemmaträningspass lite senare för att bryta lugnet. Men får se... Har en del träningsvärk från träningen igår och vill inte gå för hårt på såhär i början när man ska komma igång. Men kanske ett kort lite lättare pass. 

Nu väntar min glass! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0