Trött i både kropp och knopp :)

Har hållt igång hela dagen då Elina inte sov mer än max 30 min på dagen. Och det var efter vi varit på babycafét. Så hon borde ha kunnat sova lite längre tycker jag, men men... Och så fort Christer kom hem från jobbet så drog jag till gymmet och gick på ett pass. Herre alltså vad jobbigt det var! Trodde jag skulle dö efter halva passet. Det var ett konditionspass med lite benstyrka typ. Och jag kan ju säga att jag kände mig väldigt ur form haha!! Men nu är jag sådär lagom slut i både kropp och knopp. Ska duscha och sen sova. 

Åt en jättegod middag som Christer lagat för en stund sen. Baconlindad lyckling fylld med fetaost och spenat med kvargsås och sallad. Riktigt gott efter ett hårt träningspass. 

Min lilla älskling och jag tidigare idag.




Mitt fina lilla hjärta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0