En dag som började så bra slutade som värsta skitdagen!

Fan vad jag är arg och besviken på mig själv nu alltså... Idag kom dom och satte in nya ytterdörren och vad tror ni händer?? Joo jag låser dörren när jag ska åka och hämta Christer och lägger nyckeln i mobilfodralet då jag inte har några bra fickor på jackan. Och sen åker jag och när jag kommer fram till jobbet och tar fram min mobil för att Elina ska få titta på teletubbies medans vi väntar så ser jag att nyckeln är borta... Jävla skit säger jag bara!!! Har letat i hela bilen, utanför vårt hus och utanför mammas lägenhet men hittar inte nyckeln.. GAAAHH jag har alltså haft nyckeln på mig i en kvart, EN KVART!!!! Och jag har redan slarvat bort den första nyckeln. Så jävla värdelös är jag!! Blir så trött på mig själv att jag JÄMT är så virrig och inte vet vart jag har mina saker.  Alltid är det nåt som jag måste leta efter. Sånt här händer jämt när jag är 1. Stressad, 2. Trött eller 3. Hungrig. Och idag var jag alla delar när jag skulle åka. Skulle kunna slå sönder nåt så arg jag är....... 

1,2,3,4,5....,,.. Skitkväll!!! Hoppas att nyckeln dyker upp i morgon och att jag bara missat den när jag letat, blind som man är. Det här förstörde verkligen min kväll.. 

Så nu ska jag sova och hoppas att jag kan glömma den här skitdagen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0