God morgon!

Åhh idag vill jag träna!! Fast får se hur jag ska få ihop det. Tänkte åka och bada nu på förmiddagen med resten av mamma och bebisgänget. :) dock så har Elina varit lite täppt i näsan i natt så om vi badar blir det bara en snabbis. Just nu sover hon så jag kommer bli tvungen att väcka henne om en liten stund om vi ska hinna åka med dom andra. Måste hinna ut med hundarna också ju innan jag kan göra nånting annat. 

Ikväll har jag kvällsfodring och tänkte även eventuellt skritta Beauty lite samt massera henne lite. Massören var ute igår och visade lite hur jag kan göra nu lite då och då. Berättar mer om det i ett senare inlägg. :) 

Så det jag skulle vilja idag är:

Åka och bada.
Träna.
Rida.

Men tror att nått kommer strykas från listan och skjutas upp tills en annan dag. Och det lär bli träningen om jag inte tar mig i kragen och kör ett hemmapass. 

Något jag inte är så sugen på men som jag verkligen borde ta tag i är min hundutbildning.. Usch skäms för att säga att jag inte är klar än. Fy för mig!!! Så lite kvar ju. Tappade lite motivationen när jag fick reda på vad man tjänar på att ha ett hunddagis och då sprack lite min dröm. Jag behöver inte tjäna massa men man måste ju ändå tjäna så man går runt och klarar sig. Lokalen jag ville hyra finns fortfarande tillgänglig i alla fall men den är ju för dyr. Fast den hade varit perfekt! Sååå typiskt!

Nu ska jag väcka min lilla tröttis..:)

Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0