God morgon!

Idag har jag och Elina varit uppe sen kl. 5. Vi skulle skjutsa iväg Christer till jobbet då jag behöver ha bilen idag. Fast Elina sov vidare i bilen men är nu när vi kommit hem igen klarvaken och busig. Ska strax förbereda frukost så vi får nånting i våra magar. 

Igårkväll var jag i stallet och först longerade och sen red lite. Skrittade ganska länge för hand innan då jag väntade på att ridhuset skulle bli tomt. Longeringen gick jättebra och hon lyssnade fint. Hon hade lite bråttom mellb varven bara så jag fick "prooo:a" henne. Sen satt jag upp när hon kändes avslappnad och jag fick väl ungefär tre minuter i sadeln innan hon kastade sig första gången. SUCK!! Å nu var vi till och med själva i ridhuset så det är ju nånting dumtsom försigår i hennes huvud. Tror det verkligen blir så att jag skickar iväg henne en tid. Vill inte åka av å göra illa mig nu när man har Elina. 

Pang bom så blev Elina trött nu igen efter lite välling och har somnat. 
Så nu tänker jag också vila en stund till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0